Закон України "Про захист прав споживачів" дозволяє покупцеві повернути або обміняти куплений товар з двох причин:
Товар не відповідає заявленій виробником якості
Розгляд питання про ремонт / компенсацію / обмін/повернення товару може бути виконано за умов:
- дотримуються всі умови отримання товарів з розділу " Доставка”
- покупець зберіг супровідні документи, чеки, заводську упаковку і сам товар
- на email gazon.greenhome@gmail.com відправлені:
- Претензія до товару, яка включає в себе: ПІБ і телефон замовника, номер замовлення, докладний опис проблеми, кілька фото товару (шлюб крупним планом), серійний номер упаковки.
- Копія Акта про огляд, оформленого в офісі транспортної компанії (якщо є недостача та/або псування товару під час отримання товару).
Товар відповідає всім вимогам покупця, але з якоїсь причини не влаштовує його.
Інтернет продаж і доставка мають свої особливості, і ми це розуміємо. Тому зобов'язуємося повернути гроші, обміняти товар або включити суму в рахунок майбутніх замовлень, якщо клієнт дотримується таких умов:
- скарга від клієнта надійшла не пізніше 14 днів з моменту отримання товару
- продукт зберіг товарний вигляд, споживчі якості, упаковку, документи та пломби
- товар повертався аналогічним отриманню способом, з усіма супровідними документами
- насіння не підлягають поверненню та обміну.
- клієнт оплачує вартість зворотної доставки
- у компенсацію входить тільки вартість самого товару (додаткова вартість пересилання, комісії і т. д. - НЕ ВКЛЮЧЕНІ)
- якщо товар отриманий по акції з безкоштовною доставкою, то з вартості товару віднімається вартість послуг первісної доставки.
Грошова сума за товар перераховується замовнику на банківський рахунок або поштовим переказом протягом 3 днів після отримання інтернет-магазином товару.