Закон України "Про захист прав споживачів" дозволяє покупцеві повернути або обміняти куплений товар з двох причин:

Товар не відповідає заявленій виробником якості

Розгляд питання про ремонт / компенсацію / обмін/повернення товару може бути виконано за умов:

  • дотримуються всі умови отримання товарів з розділу " Доставка”
  • покупець зберіг супровідні документи, чеки, заводську упаковку і сам товар
  • на email gazon.greenhome@gmail.com відправлені:
  1. Претензія до товару, яка включає в себе: ПІБ і телефон замовника, номер замовлення, докладний опис проблеми, кілька фото товару (шлюб крупним планом), серійний номер упаковки.
  2. Копія Акта про огляд, оформленого в офісі транспортної компанії (якщо є недостача та/або псування товару під час отримання товару).

Товар відповідає всім вимогам покупця, але з якоїсь причини не влаштовує його.

Інтернет продаж і доставка мають свої особливості, і ми це розуміємо. Тому зобов'язуємося повернути гроші, обміняти товар або включити суму в рахунок майбутніх замовлень, якщо клієнт дотримується таких умов:

  • скарга від клієнта надійшла не пізніше 14 днів з моменту отримання товару
  • продукт зберіг товарний вигляд, споживчі якості, упаковку, документи та пломби
  • товар повертався аналогічним отриманню способом, з усіма супровідними документами
  • насіння не підлягають поверненню та обміну.
  • клієнт оплачує вартість зворотної доставки
  • у компенсацію входить тільки вартість самого товару (додаткова вартість пересилання, комісії і т. д. - НЕ ВКЛЮЧЕНІ)
  • якщо товар отриманий по акції з безкоштовною доставкою, то з вартості товару віднімається вартість послуг первісної доставки.

Грошова сума за товар перераховується замовнику на банківський рахунок або поштовим переказом протягом 3 днів після отримання інтернет-магазином товару.